Hej igen...!

Jag tänkte att det är dags för en uppdatering, nu såhär efter sju månader.... en av orsakerna till uppehållet är bland annat att datorn inte fungerat optimalt och att blogga via telefon går sådär, arbetskadad som jag är gillar jag att skriva på datorn. Men nu så är den uppdaterad med ny hårddisk och nytt operativsystem! En annan anledning är att jag nattugglan gått och lagt sig.... jag har blivit kvällstrött och brukar ligga i sängen i skrivande stund (klockan är 22.04 här nu), att flytta det tar på krafterna kan jag säga, eller är det sjöluften? Nu har det ju snart gått ett år så det kanske är på väg att gå över eller? Den 11 juni har vi bott på Åland i ett år, och det var lika länge sedan jag var "hemma" i Tierp. Att vara corona-deppig är jag nog inte ensam om.....
 
Men nu är jag här igen :)
 
Kram 
Ida